O kurzu a dílnách

You Can Buy Lots Of Top Quality Swiss Eta Movement Breitling Replica Watches.Such As Breitling Avenger Replica, Replica Breitling Bentley and more.

For those seeking exquisite replica Omega in the UK, replicaomega exceeds their expectations with its exceptional products and service.

Fake rolex Daytona replica watches vs real, best the Replica Rolex Daytona for sale with a cheap price.

DIY média jsou platformou stejnojmenného kurzu na Fakultě sociálních věd UK. Jedná se o otevřenou mediální dílnu, kde si studenti mohou v praxi vyzkušet teorii, ať už půjde o kutilskou tvorbu vlastního experimentálního vysílání, komiksů, videoher, fanzinů, psaní básní nebo pamfletů. Cílem je učit se metodou vystřihni-nalep a omyl-pokus.

Naším tématem pro letní semestr 2021 je Izolace. V důsledku pandemie jsme se všichni nechtěně stali součástí pokojíkové generace, jak v 90. letech novináři nazývali hudební scénu kolem grungeových kapel jako Nirvana. Označení se stalo synonymem pro moment, kdy se tvrdá rocková hudba otevřela novým emocím a rockeři se začali svěřovat. Něco podobného jsme ve svých pokojících zažívali i my. Výuka i zkoušky probíhaly přes Zoom, intimní splývalo s veřejným, o mnohé nás to ochudilo, ale také to vyprodukovalo novou citlivost i zkušenosti. Tyhle procesy dokumentuje deník Izolace.

DIY média mají ve zdrojovém kódu imperativ „udělej si sám“. Taková svépomocná média operují na poli mimo mainstreamovou produkci, což jim dodává velkou svobodu v rovině vyjádření i radikální estetiky, ale často dokážou do středního proudu zasahovat: také ho ovlivňovat a dokonce našeptávat nebo diktovat své požadavky velkým mediálním společnostem, jako je tomu v případě fanouškovského aktivismu).

Kurz si dává – na základě odborné literatury i konkrétních příkladů – za cíl seznámit studenty s principy a charakteristikou DIY médií (jako jsou komunitní rádia, fanziny nebo nezávislé videohry). Během setkání budou tato média zasazena do kontextu mediálních teorií, kurz studenty upozorní možné zneužití takových kanálů v post-faktické době a podtrhne jejich (materiální) význam v takzvané post-digitální době – kdy se konzumenti populární kultury nevrací jenom k vinylům, ale také k tištěným časopisům, které i přes všechny dřívější nekrology stále přežívají (a velmi se jim daří mimo pulty novinových stánků a oficiální distribuční cesty).